donderdag 21 maart 2013

Branch with little birds and Give away is Closed



When I saw the branches at the Action shop 
I immediately had an idea for this 
Last week I finished my work on it. 

It was so much fun making this 
and I do have a couple branches left

So I am gonna make this a kinda like a give away
Would you like to have one made by me ??
all you need to do is: 
become a follower and leave a message 
with a colour preference for the birds

I am closing this giveaway and make a choice
this afternoon
Jippie ♥♥


12 opmerkingen:

Kimmie_NL zei

Wauw meid!! Wat zien je vogeltjes er poepig uit!!!

Ik zou heeeel graag mee willen doen!!

Als ik win.. Graag in lieve pastel kleurtjes..

Liefs,
Kimmie

Nicole zei

Super Schattig!

Maddy zei

Wat gaaf, dat vind ik er écht heel leuk uit zien, ik waag graag een kansje bij je...ik hou van fuchsia roze:-)) Ik ga even een linkje op mijn blog plaatsen!! xxx..Maddy

Cozz zei

Leuk Meiden bedankt voor jullie reacties!!

Betsy van den Dool zei

via via kwam ik op je blog terecht.
Wat een schattige vogeltjes, ik doe graag mee, zachte kleurtjes vind ik leuk.
Ga je ook gelijk volgen hoor.
Groetjes, Betsy

Cozz zei

Gezellig dat je ook langskomt Betsy. Jouw naam gaat in de mand erbij !

Unknown zei

super mooi en zo leuk

groetjes sannie
ps: fijn pasen

mingle-mangle zei

wat een leukies, wij doen mee,

groetjes mingle-mangle crochet,

wit zou een leuke kleur zijn....

Gewoon Elise zei

Wat een mooie hanger, prachtig! Ik doe graag mee!! Mijn favoriete kleur?? Ijsblauw!!

Ik plaats een linkje op mijn blog!

Liefs Elise

Gewoon Elise zei

Ehhh tot wanneer loopt je give away eigenlijk?? :-)

Cozz zei

Ik heb er nog geen datum aangeplakt eigenlijk. Maar denk dat ik hem nog een weekje laat staan, dan kiezen, dan haken haken haken hihi en dan opsturen naar de winnares en die blij maken, hoop ik althans !!
Iedereen welkom op mijn blog.

Cozz zei

Zo briefjes met namen zitten in de beker. Morgenochtend laat ik een van de jongens er eentje uitkiezen. Spannend hoor
Wil iedereen bedanken voor het meedoen, hardstikke leuk ! !